Aktualności 

data publikacji: 25-10-2023 | 08:31data ostatniej modyfikacji: 25-10-2023 | 08:31Wytworzył: Tomasz Zdrowowicz
Polub polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich25 października 2023
Polub polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich
  • Sprzedawca nie uznał twojej reklamacji? Nie poddawaj się i rozwiąż ten problem polubownie!
  • To skuteczny, szybki i tani – często nawet bezpłatny – sposób dochodzenia swoich praw.
  • Jest wiele instytucji, które Ci w tym pomogą – np. Inspekcja Handlowa.
  • Z okazji Tygodnia Mediacji i nie tylko – polub polubowne!

 

Dowiedz się więcej o polubownym rozwiązywaniu sporów konsumenckich – polubowne.uokik.gov.pl

Dodatkowe informacje dla mediów:

Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Znajdziesz nas również na Instagramie: @uokikgovpl

Pomoc dla konsumentów:

Tel. 801 440 220 lub 222 66 76 76 – infolinia konsumencka
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Europejskie Centrum Konsumenckie: 22 55 60 600 – w sprawach transgranicznych dotyczących państw UE, Norwegii, Islandii i Wielkiej Brytanii

Liczba odwiedzin: 318039

Biuletyn Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp.

Metryczka strony

Dostawca:

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp.
Ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wlkp.

telefon: (+48) 957225731
fax: (+48) 957200770
e-mail: info@wiih.gorzow.pl