Z-ca Burmistrza
Zastępca Burmistrza Sędziszowa Młp.
mgr Piotr Kapusta
tel. (17) 22 16 001, (17) 745 36 11,
fax (17) 22 16 313
Burmistrz i Z-ca Burmistrza przyjmują zainteresowanych w sprawach
skarg i wniosków w kazdy piątek w godz. 9:00-14:00
1. Zastępca Burmistrza odpowiada za prawidłową realizację przydzielonych zadań, a w szczególności za:
1) przyjmowanie mieszkańców w sprawach skarg i wniosków,
2) nadzór nad właściwym przygotowaniem i przebiegiem powierzonych procesów inwestycyjnych, w tym zapewnienie właściwego projektowania i wykonawstwa,
3) budowę, modernizację i utrzymanie gminnych dróg, mostów, chodników, parkingów i placów, oświetlenia, infrastruktury drogowej i terenów publicznych,
4) budowę, remonty i modernizację gminnych obiektów kubaturowych oraz infrastruktury wodno-kanalizacyjnej,
5) zapewnienie ładu przestrzennego w mieście i gminie oraz właściwej gospodarki gruntami komunalnymi,
6) udzielanie mieszkańcom świadczeń w ramach pomocy społecznej i właściwe funkcjonowanie ośrodków i placówek pomocy społecznej,
7) kontrolę zarządcza w Urzędzie, jako ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy.
2. W ramach w/w zakresu kompetencji i obowiązków Zastępca Burmistrz określa zadania oraz bezpośrednio kieruje i nadzoruje ich realizację poprzez:
1) Kierowników Referatów:
a) Referatu Inwestycji i Drogownictwa,
b) Referatu Urbanistyki i Gospodarki Gruntami,
2) Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.