Przetargi 

data publikacji: 11-01-2024 | 12:09data ostatniej modyfikacji: 22-01-2024 | 08:36Wytworzył: Robert Sowula
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU pn. „Ubezpieczenie floty autobusów będącej przedmiotem dzierżawy Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”.
11 stycznia 2024

Starachowice, dnia 22.01.2024r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

pn. „Ubezpieczenie floty autobusów będącej przedmiotem  dzierżawy Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”.

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 

ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach ul. Na Szlakowisku 8, 27-200 Starachowice, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000061314, NIP 664-000-00-35, REGON 290021052, tel. (41) 274-80-53,  fax (41) 274-78-46, e-mail: sekretariat@zecstar.pl.

1.1.   Postępowanie jest prowadzone w trybie pozaustawowym (postępowanie sektorowe poniżej progów unijnych) - zapytanie nieograniczone, na podstawie  regulaminu „Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w ZAKŁADZIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach – wprowadzonego Zarządzeniem nr 10/2021 Prezesa Zarządu ZEC Sp. z o.o. w Starachowicach z dnia 24 maja 2021r.” Ustawę Pzp stosuje się tylko w zakresie określonym w SWZ.

1.2.   Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 33, 81-855 Sopot, Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000090358, NIP: 585-13-40-951, REGON: 191640955, kapitał zakładowy: 114 260,- PLN, który jest brokerem ubezpieczeniowym obsługującym Zamawiającego do wykonywania czynności związanych z niniejszym postępowaniem.

1.3.   Dane pełnomocnika Zamawiającego:

Nazwa: STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.

Adres: ul. Rzemieślnicza 33, 81-855 Sopot

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Zezwolenie na wykonywanie działalności brokerskiej- Zezwolenie PUNU nr 385/98, Rejestr brokerów KNF nr 00003.

Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta i będzie wykonywana         za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego.

1.4.   W związku z powyższym zapraszamy do udziału w postępowaniu      o zamówienie publiczne w trybie zapytania nieograniczonego zgodnie                          z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.

 

2. Osoby upoważnione do kontaktu z Oferentami:

- w sprawach formalnych: Elżbieta Malinowska Majewska                                  e-mail: e.majewska@zecstar.pl

Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach                  od 6:30 do 14:30

- w sprawach merytorycznych: Joanna Ruczewska                                        e-mail j.ruczewska@stbu.pl

Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach                  od 8:00 do 16:00.

 

3. Przedmiotem zamówienia jest:

„Ubezpieczenie floty autobusów będącej przedmiotem  dzierżawy Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach.”

 

3.1. Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

66510000-8 -  (usługi ubezpieczeniowe)

66.51.61.00-1 – Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych odpowiedzialności cywilnej.

3.2. Zamówienie dotyczy następujących rodzajów ubezpieczeń:

1)     Obowiązkowe Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Posiadaczy Pojazdów Mechanicznych (OCPPM)

2)     Ubezpieczenie Auto Casco (AC)

3)     Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Kierowcy i Pasażerów (NNW)

 

4. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu; 

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 

2. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

2)     Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

3)     Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

4)     Zdolności technicznej lub zawodowej.

 

3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:

Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ, na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” wymaganego warunku.

a)     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

 

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;

 

b)     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania

uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej tj. zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wskazanym w dziale II grupa 10.

W przypadku składania oferty przez konsorcjum minimum 1 z wykonawców musi spełniać ten warunek.

c)     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej wówczas, gdy:

 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;

d)     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej i zawodowej niezbędnej do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy:

 

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym celu powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający w pkt. 6 wskazuje, które oświadczenia należy przedłożyć w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.

 

1)     Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty należy składać dwuetapowo. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 „Etap II” składane (na wezwanie zamawiającego) przez wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza powinny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na poziomach określonych przez Zamawiającego w rozdziale IX specyfikacji  warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.

2)     Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu/-ach.

3)     W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:

a)     Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 

b)     Ofertę podpisuje upoważniony przedstawiciel albo pełnomocnik wykonawcy.

c)     Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków w zakresie dotyczącym danego wykonawcy.

d)     Na wezwanie Zamawiającego, kierowane do lidera każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty potwierdzające brak podstaw do jego wykluczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym danego wykonawcy.

e)     Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między wykonawcami wspólnie ubiegającymi się a Zamawiającym będą odbywać się za pośrednictwem pełnomocnika wykonawcy.

f)      Oświadczenia dotyczące któregoś z wykonawców podpisuje dany wykonawca lub jego pełnomocnik. Jeżeli dokumenty składane są w formie kopii, poświadczenia jej za zgodność z oryginałem dokonuje ten wykonawca lub jego pełnomocnik, którego te dokumenty dotyczą.

4.     Etapy składania dokumentów:

a)     Etap I

Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą składają:

1)     wypełniony formularz OFERTY - załącznik nr 4 do SWZ,

2)     wypełniony formularz CENOWY OFERTY- załącznik nr 3 do SWZ

3)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 7 do SWZ,

4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia  - załącznik nr 8 do SWZ,

5) pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust 1 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),

b)     Etap II

Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza – na wezwanie Zamawiającego składa następujące dokumenty (Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni dokumentów w poniższym zakresie):

1) zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie ryzyk wskazanych w Dziale II grupa 10.

2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 9 do SWZ.  

Dopuszczalne jest złożenie powyższego dokumentu wraz z ofertą wykonawcy.

Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.

 

5.Termin wykonania zamówienia

Całkowity termin wykonania zamówienia:

12 miesięcy, planowany okres od 25.02.2024r. do 24.02.2025r.

 

 

6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

Miejsce składania ofert

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Ul. Na Szlakowisku 8 ; 27-200 Starachowice

Termin składania ofert

02.02.2024 r. godzina 12:00

Termin otwarcia ofert

02.02.2024 r. godz. 12 30

 

Kryteria oceny ofert: opisane w SWZ.

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

 

 

 

Starachowice, dnia 11.01.2024r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

pn. „Ubezpieczenie floty autobusów będącej przedmiotem  dzierżawy Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach”.

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 

ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach ul. Na Szlakowisku 8, 27-200 Starachowice, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000061314, NIP 664-000-00-35, REGON 290021052, tel. (41) 274-80-53,  fax (41) 274-78-46, e-mail: sekretariat@zecstar.pl.

1.1.   Postępowanie jest prowadzone w trybie pozaustawowym (postępowanie sektorowe poniżej progów unijnych) - zapytanie nieograniczone, na podstawie  regulaminu „Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w ZAKŁADZIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach – wprowadzonego Zarządzeniem nr 10/2021 Prezesa Zarządu ZEC Sp. z o.o. w Starachowicach z dnia 24 maja 2021r.” Ustawę Pzp stosuje się tylko w zakresie określonym w SWZ.

1.2.   Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 33, 81-855 Sopot, Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000090358, NIP: 585-13-40-951, REGON: 191640955, kapitał zakładowy: 114 260,- PLN, który jest brokerem ubezpieczeniowym obsługującym Zamawiającego do wykonywania czynności związanych z niniejszym postępowaniem.

1.3.   Dane pełnomocnika Zamawiającego:

Nazwa: STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.

Adres: ul. Rzemieślnicza 33, 81-855 Sopot

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Zezwolenie na wykonywanie działalności brokerskiej- Zezwolenie PUNU nr 385/98, Rejestr brokerów KNF nr 00003.

Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta i będzie wykonywana  za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego.

1.4.   W związku z powyższym zapraszamy do udziału w postępowaniu   o zamówienie publiczne w trybie zapytania nieograniczonego zgodnie     z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.

 

2. Osoby upoważnione do kontaktu z Oferentami:

- w sprawach formalnych: Elżbieta Malinowska Majewska                                  e-mail: e.majewska@zecstar.pl

Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach                  od 6:30 do 14:30

- w sprawach merytorycznych: Joanna Ruczewska                                        e-mail j.ruczewska@stbu.pl

Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach                  od 8:00 do 16:00.

 

3. Przedmiotem zamówienia jest:

„Ubezpieczenie floty autobusów będącej przedmiotem  dzierżawy Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Starachowicach.”

 

3.1. Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

66510000-8 -  (usługi ubezpieczeniowe)

66.51.61.00-1 – Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych odpowiedzialności cywilnej.

3.2. Zamówienie dotyczy następujących rodzajów ubezpieczeń:

1)    Obowiązkowe Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Posiadaczy Pojazdów Mechanicznych (OCPPM)

2)     Ubezpieczenie Auto Casco (AC)

3)     Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Kierowcy i Pasażerów (NNW)

 

4. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu; 

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 

2. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

2)     Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

3)     Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

4)     Zdolności technicznej lub zawodowej.

 

3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:

Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ, na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” wymaganego warunku.

a)     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

 

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;

 

b)     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania

uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej tj. zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wskazanym w dziale II grupa 10.

W przypadku składania oferty przez konsorcjum minimum 1 z wykonawców musi spełniać ten warunek.

c)     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej wówczas, gdy:

 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;

d)     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej i zawodowej niezbędnej do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy:

 

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań;

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym celu powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający w pkt. 6 wskazuje, które oświadczenia należy przedłożyć w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.

1)     Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty należy składać dwuetapowo. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 „Etap II” składane (na wezwanie zamawiającego) przez wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza powinny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na poziomach określonych przez Zamawiającego w rozdziale IX specyfikacji  warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.

2)     Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu/-ach.

3)     W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:

a)     Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 

b)     Ofertę podpisuje upoważniony przedstawiciel albo pełnomocnik wykonawcy.

c)     Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków w zakresie dotyczącym danego wykonawcy.

d)     Na wezwanie Zamawiającego, kierowane do lidera każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty potwierdzające brak podstaw do jego wykluczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym danego wykonawcy.

e)     Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między wykonawcami wspólnie ubiegającymi się a Zamawiającym będą odbywać się za pośrednictwem pełnomocnika wykonawcy.

f)      Oświadczenia dotyczące któregoś z wykonawców podpisuje dany wykonawca lub jego pełnomocnik. Jeżeli dokumenty składane są w formie kopii, poświadczenia jej za zgodność z oryginałem dokonuje ten wykonawca lub jego pełnomocnik, którego te dokumenty dotyczą.

4.     Etapy składania dokumentów:

a)     Etap I

Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą składają:

1)     wypełniony formularz OFERTY - załącznik nr 4 do SWZ,

2)     wypełniony formularz CENOWY OFERTY- załącznik nr 3 do SWZ

3)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 7 do SWZ,

4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia  - załącznik nr 8 do SWZ,

5) pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust 1 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),

b)     Etap II

Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza – na wezwanie Zamawiającego składa następujące dokumenty (Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni dokumentów w poniższym zakresie):

1) zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie ryzyk wskazanych w Dziale II grupa 10.

2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 9 do SWZ.  

Dopuszczalne jest złożenie powyższego dokumentu wraz z ofertą wykonawcy.

Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.

 

5.Termin wykonania zamówienia

Całkowity termin wykonania zamówienia:

12 miesięcy, planowany okres od 25.02.2024r. do 24.02.2025r.

 

6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

Miejsce składania ofert

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Ul. Na Szlakowisku 8 ; 27-200 Starachowice

Termin składania ofert

24.01.2024 r. godzina 12:00

Termin otwarcia ofert

24.01.2024 r. godz. 12 30

 

Kryteria oceny ofert: opisane w SWZ.

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

 

 

Specyfikacja:
Liczba odwiedzin: 167474