Rejestr zmian
Doręczanie dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej PSP w Łańcucie
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do
KP PSP w Łańcucie:
za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Łańcucie na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl, w celu złożenia wniosku przez internet konieczne jest posiadanie profilu zaufanego.
Są trzy możliwości założenia profilu zaufanego: całkowicie przez internet za pomocą certyfikatu kwalifikowanego albo zewnętrznego dostawcy tożsamości (na przykład bank), albo sam wniosek wysyłając przez internet, ale potwierdzając założenie konta w urzędzie. Wiecej na ten temat uzuskać można klikaląc link - https://obywatel.gov.pl/czym-jest-epuap