Zamówienia publiczne
OGŁOSZENIE
Opis przedmiotu zamówienia:
CPV: 44.62.12.21-4
Nr Postępowania D/03/13
Komunalny Związek Ciepłownictwa „Ponidzie” w Busku-Zdroju ogłasza przetarg nieograniczony na Dostawę części zamiennych do palenisk kotłów groszkowych i groszkowo-miałowych. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe. Dostawca dostarczy atesty wystawione przez producenta materiałów. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały zgodnie z wytycznymi producenta lecz nie mniej niż 12 miesięcy. Materiały muszą zostać dostarczone do magazynu KZC „Ponidzie” w Busku-Zdroju os. Sikorskiego 42(obok Kotłowni Osiedlowej). Wykaz materiałów objętych zamówieniem zawiera poniższa tabela.
L.P. |
Nazwa materiału |
J.M. |
Ilość |
1 |
Kostka zębata paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
132 |
2 |
Kostka pełna paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
45 |
3 |
Narożnik paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
4 |
4 |
Kostka zębata paleniska groszkowo-miałowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
130 |
5 |
Kostka pełna paleniska groszkowo-miałowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
25 |
6 |
Narożnik paleniska groszkowo-miałowego do kotła 600 kWna wymienniku firmy FAKO Rumia Janow |
szt. |
12 |
7 |
Nadstawka klapowa tylna(od strony ślimaka) paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
7 |
8 |
Nadstawka klapowa prawa(od strony ślimaka) paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
1 |
9 |
Nadstawka klapowa lewa(od strony ślimaka) paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
1 |
10 |
Nadstawka klapowa przednia(od strony ślimaka) paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
1 |
11 |
Koryto retorty paleniska groszkowego do kotła 600kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
2 |
12 |
Podajnik ślimakowy do paleniska kotła 600kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo wg rysunku nr 1. |
szt. |
1 |
13 |
Podajnik ślimakowy do paleniska kotła 600kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo wg rysunku nr 2. |
szt. |
1 |
14 |
Przednia płyta dopalająca wym: 490x510 [mm] gr.30mm paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
1 |
15 |
Przednia płyta dopalająca wym: 500x500 [mm] paleniska groszkowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo |
szt. |
1 |
16 |
Rura ślimacznicy kotła 600kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo wg rysunku nr 3. |
szt. |
2 |
Termin realizacji zamówienia ustala się do 05.07.2013r.
Kryterium oceny ofert i ich znaczenie: Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (100%).
Miejsce i termin składani ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (28-100 Busko Zdrój ul Kilińskiego 41) do dnia 28.05.2013r. do godz. 7.45.Oferty złożone po terminie będą Wykonawcy zwrócone bez rozpatrzenia.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.05.2013r. o godz. 8.00 w siedzibie Zamawiającego lokal 208.
Wadium: Wymaga się wniesienie wadium w kwocie 1 000,00zł.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający wymaga wniesienie należytego zabezpieczenia wykonania umowy w wysokości 10% wartości całkowitej zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 styczna
2004 r. tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z póz zm.).
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 styczna 2004 r. tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z póz zm.).
- Wykonawcy którzy wykonali przynajmniej jedną dostawę części do palenisk kotłów
groszkowych i groszkowo-miałowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert na kwotę minimum 35 000,00 zł brutto,
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1 i 3, powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo ci wszyscy wykonawcy wspólnie, natomiast warunki określone w pkt. 2 każdy z tych wykonawców.
- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na:
- Porównaniu treści złożonych oświadczeń z wymaganymi,
- Porównanie treści złożonych dokumentów z wymaganymi.
Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
- Oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z póz zm.), które należy złożyć wg załączonego druku do siwz- załącznik nr2.
- Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, które należy złożyć wg załączonego
druku do siwz- załącznik nr 3.
- Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy złożyć wg załączonego druku
do siwz- załącznik nr4.
Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Wykonawca który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1,
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym
określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Uwaga:
- Jeżeli ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik, pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
- Przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach: pkt 1 i 3.
- Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do prezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy.
- Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Michał Kowalski –Specjalista ds. zamówień publicznych.
Informacje dodatkowe:
- Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją.
- Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców.
- Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
- Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert.
- Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z wykonawcą drogą elektroniczną.
- Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia Zamawiającego z Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.
- Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Wykonawca musi w ofercie zaznaczyć czy dokona zlecenia zadania podwykonawcy, a jeśli tak to w jakiej części. a jeśli tak to w jakiej części. W przypadku, gdy podmioty na których zasobach w celu spełnienia warunków opierał się wykonawca, będą brały udział w realizacji część zamówienia, wówczas wykonawca również musi wskazać część zleconą podwykonawcy.
- Zamawiający nie przewiduje wymagań których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z póz zm.).
- Zamówienie nie jest finansowe ze środków unijnych.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej.
www.kzcponidzie.pl lub można ją nabyć w sekretariacie Związku za opłatą 10zł.
- Ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone BZP w dniu 20.05.2013r.
- Data publikacji ogłoszenia w Internecie /tablica ogłoszeń: 20.05.2013r.
Przewodniczący Zarządu