Zamówienia poniżej 30 000 euro - ARCHIWUM 

data publikacji: 05-04-2018 | 13:34data ostatniej modyfikacji: 09-04-2018 | 09:44Wytworzył: Maria Stręk
Zapytanie ofertowe: „ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOŻAROWEGO I RATOWNICTWA MEDYCZNEGO DLA JEDNOSTEK OSP Z GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI”
05 kwietnia 2018

SZANOWNI WYKONAWCY.

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOZENIA OFERTY CENOWEJ.

Zamawiający, Gmina Sędziszów Małopolski zaprasza do złożenia oferty cenowej na  zadanie pn.: ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOŻAROWEGO I RATOWNICTWA MEDYCZNEGO DLA JEDNOSTEK OSP Z GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI”, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579).

 

1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski

tel.: (017) 22 16 001; fax: (017) 22 16 313

adres strony internetowej : www.bip.sedziszow-mlp.pl  

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Szczegółowo zakres zamówienia opisują następujące załączniki:

1) Oferta cenowa - załącznik nr 1.

2) Szczegółowe dane techniczne zamówienia – załącznik nr 2.

3) Projekt umowy - załącznik nr 3.

UWAGA. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 30 kwietnia 2018 roku.

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH WERYFIKACJI

Nie dotyczy

5. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY, SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ

Wypełniona i podpisana przez osoby upoważnione do występowania w obrocie  prawnym w imieniu Wykonawcy:

1) Oferta cenowa /zał. nr 1/

2) Szczegółowe dane techniczne zamówienia /zał. nr 2/

6. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1) Ofertę Wykonawcy składają w oryginale, w formie pisemnej, w języku polskim za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski.

2) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.04.2018 r. do godz. 11:15.

3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4) Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:

Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1,

39-120 Sędziszów Małopolski,                                                                                                    

oraz opisane:

OFERTA NA ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOŻAROWEGO I RATOWNICTWA MEDYCZNEGO DLA JEDNOSTEK OSP Z GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI.

 Nie otwierać przed dniem 12.04.2018 r., przed godz. 11:30”.

5) Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 10 w dniu 12.04.2018 r. o godzinie 11:30.

6) Otwarcie ofert jest jawne.

7) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia.

8) Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące cen zawartych w ofertach.

9) Wykonawcy mogą zapoznać się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.

10) Ocena ofert i wybór oferty najkorzystniejszej zostaną dokonane niezwłocznie.

11) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty otrzymają Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

12) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.sedziszow-mlp.pl .

7. KRYTERIA WYBORU OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERT

1) Kryteria wyboru oferty

CENA (znaczenie w ocenie 100% = 100 pkt) obliczona wg wzoru C = Cn / Cb x 100 pkt

gdzie – cena najniższej oferty, – cena badanej oferty.

2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału  w postępowaniu określone w Zaproszeniu oraz otrzyma największą liczbę punktów w kryterium Cena.

3) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

8. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Z WYKONAWCAMI

1) p. Marcin Cieslik,  tel. 17 745 36 18

2) p. Maria Stręk, tel. 17 745 36 30

9. ZAMAWIAJACY ODRZUCI OFERTĘ

1) Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu.

2) nie odpowiadającą warunkom postępowania.

3) złożoną po terminie.

10. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

1) Oferta cenowa - załącznik nr 1.

2) Szczegółowe dane techniczne zamówienia – załącznik nr 2.

3) Projekt umowy - załącznik nr 3.

Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Z up. Burmistrza - mgr Piotr Kapusta

Zastępca Burmistrza

 

Załączniki:
Liczba odwiedzin: 931079

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl