Załatwienie spraw 

data publikacji: 05-04-2013 | 14:17data ostatniej modyfikacji: 13-02-2014 | 09:55

Sposób załatwiania spraw:

  1. Sekretariat szkoły przyjmuje pisma, wnioski i podania interesantów,
  2. Korespondencję można dostarczy osobiście lub drogą pocztową,
  3. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw,
  4. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
  5. Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 2 czynny w każdy wtorek, czwartek i piątek, w godz. 7.30 - 15.30.
  6. Dyrektor Szkoły, w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w każdy piątek, w godzinach 10.00 – 12.00 lub po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu.

Kontakt do sekretariatu szkoły:

tel./fax 17 22 16 129

e-mail: szpo2@interia.pl

Liczba odwiedzin: 950676

Telefon: (017) 2216 001 Fax: (017) 2216 313
e-mail: um@sedziszo w-mlp.pl    www.sedz iszow-mlp.pl