Załatwienie spraw
data publikacji: 05-04-2013 | 14:17data ostatniej modyfikacji: 13-02-2014 | 09:55
Sposób załatwiania spraw:
- Sekretariat szkoły przyjmuje pisma, wnioski i podania interesantów,
- Korespondencję można dostarczy osobiście lub drogą pocztową,
- Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw,
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
- Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 2 czynny w każdy wtorek, czwartek i piątek, w godz. 7.30 - 15.30.
- Dyrektor Szkoły, w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w każdy piątek, w godzinach 10.00 – 12.00 lub po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu.
Kontakt do sekretariatu szkoły:
tel./fax 17 22 16 129
e-mail: szpo2@interia.pl