Koordynator dostępności 

data publikacji: 29-09-2020 | 12:17data ostatniej modyfikacji: 16-06-2023 | 14:10Wytworzył: Kinga SzczurkoWprowadził: Kinga Szczurkoudostępnił: Kinga Szczurko

Wyznacza się na Koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Radymno oraz w jednostkach organizacyjnych mieszczących się w budynku Urzędu Gminy Radymno w  osobach:

  1. Pani Katarzyna Czerwińska – podinspektor                    
  2. Pani Kinga Szczurko – pomoc administracyjna

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

1)    wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę;

2)    przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3)    monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

 

Zarządzenie w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności (pdf)

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2023-2025 (pdf)

Liczba odwiedzin: 603715
Serdecznie witamy na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Radymno