Przetargi 

data publikacji: 17-06-2020 | 18:33data ostatniej modyfikacji: 23-06-2020 | 15:28data wytworzenia dokumentu: 17-06-2020Wytworzył: Sowula RobertWprowadził: Sowula Robert
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU w postępowaniu na realizacje zadania pn: Remont kotła WR12 nr1 na Ciepłowni C01 ul. Kościelna 100 w Starachowicach
17 czerwca 2020

Starachowice, 16.06.2020r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu na realizacje zadania pn:.

Remont kotła WR12 nr1 na Ciepłowni C01 ul. Kościelna 100 w Starachowicach”

 

Do wszystkich wykonawców.

Wprowadza się zmianę  w Załączniku nr 1 OPZ .  "wymiary rusztu taśmowego powinny wynosić Rwt 2,5 - 5,5 powierzchnia użyteczna, wraz z wałami napędowymi przednim i tylnym, wymiana skrzyni podmuchowej z kolektorem powietrza oraz koszem węglowym zasuwą odcinającą opał i warstwownicą”.

Do wszystkich wykonawców.

Wprowadza się zmianę do SIWZ w pkt. 3.1.  "wymiary rusztu taśmowego powinny wynosić Rwt 2,5 - 5,5 powierzchnia użyteczna, wraz z wałami napędowymi przednim i tylnym, wymiana skrzyni podmuchowej z kolektorem powietrza oraz koszem węglowym zasuwą odcinającą opał i warstwownicą”.

 

1.    Nazwa oraz adres Zamawiającego

1.1.     Dane Zamawiającego:               

Pełna nazwa

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Adres siedziby

Ul. Na Szlakowisku 8; 27-200 Starachowice

NIP

6640000035

REGON

290021052

KRS

0000061314

Rodzaj Zamawiającego

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Adres strony internetowej

https://www.zecstar.pl/

Godziny pracy

Pn–Pt 6:30–14:30

 

1.2.     W związku z powyższym zapraszamy do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”.

 

2.    Tryb udzielenia zamówienia

2.1.     Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w „ Regulaminie udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w ZAKŁADZIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Starachowicach – Starachowice, grudzień 2017r.” – wprowadzonym Zarządzeniem nr 12/2017 Prezesa Zarządu ZEC Sp. z o. o. w Starachowicach z dnia 21 grudnia 2017r., zwanym dalej „Regulaminem”. Zastosowane zostały przepisy  art. 132 ust.1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)

2.2.     W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają zapisy Regulaminu.

 

3.    Opis przedmiotu zamówienia

3.1.     Przedmiotem zamówienia jest:

„Wymiana rusztu taśmowego RTW2550 wraz z wałami napędowymi przednim i tylnym, wymiana skrzyni podmuchowej z kolektorem powietrza oraz koszem węglowym zasuwą odcinającą opał i warstwownicą”

3.2.     Kody  Słownika Zamówień (CPV): 42161000-5

3.3.     Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 1 do SIWZ

3.4.     Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot umowy z dochowaniem należytej staranności, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru swojej działalności oraz przy zachowaniu zasad współczesnej wiedzy technicznej, doświadczenia  i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

3.5.     Szczegółowe wymagania funkcjonalne znajdują się w załączniku nr 3 (Wzór Umowy).

3.6.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

 

4.    Terminy i miejsce realizacji zamówienia

4.1.     Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia to: Ciepłownia C-01 przy ul. Kościelnej 100 27-200 Starachowice należąca do Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

4.2.     Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia 2020-08-31.

   

5.    Warunki udziału w postępowaniu

5.1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)    posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej ( o ile są wymagane).

b)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zamówienia.

c)    posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).

d)    dysponują potencjałem technicznym oraz wykwalifikowanym personelem skierowanym do realizacji zamówienia.

5.2.        Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał i wykazał w załączniku nr 2-Formularz ofertowy do SIWZ wykaz co najmniej 3 robót, każdej o wartości co najmniej 80 % ceny ofertowej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia inwestorów lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

5.3.         Wykonawca udzieli 24 miesięcznej  gwarancji na wykonanie prace, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

5.4.        Zamawiający przewiduje przeprowadzenie przez Wykonawców (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej, gdzie realizowane będzie zamówienie.

a)    Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji lokalnej pisemnie , bądź e-mail na adres Zamawiającego, podając datę i godzinę odpowiadającą Wykonawcy,

b)    osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ.

c)    Wykonawcy potwierdzą odbycie wizji lokalnej na formularzu załącznik nr 4.

5.5.         Niepodleganie wykluczeniu;

O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.5.1.    Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:     

1)  Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;

2)  Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a)  o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2018 poz. 1600 z późn. zm.5) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2019r. poz. 1468 i 1495),

b)  o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,

c)   skarbowe,

d)  o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

3)  Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;

4)  Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

5)  Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;

6)  Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

7)  Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

8)  Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;

9)  Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

10)   Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r.                           o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2019 r. poz. 628 i 1214)

11)   Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

12)   Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  

6.      Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

1.                  Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.

2.                 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty.

3.                 Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert.

4.                 Zaświadczenie właściwego ZUS o terminowym regulowaniu składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert.

5.                 Wykaz 3 robót, każdej o wartości co najmniej 80 % ceny ofertowej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia inwestorów lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

7.    Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

7.1.     Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem bip.zec-starachowice.ires.pl

 

7.2.     Zamawiający przekaże wszystkim Wykonawcom, którym została przekazana Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania.

Wyjaśnienia zostaną także zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem bip.zec-starachowice.ires.pl

 

7.3.     Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach zmienić treść SIWZ przed upływem terminu składnia ofert. W takiej sytuacji Zamawiający dokonaną zmianę udostępni na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem bip.zec-starachowice.ires.pl.

 

7.4.     W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

 7.5.     Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nie prowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ.

 7.6.     Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest:

a)    w sprawach formalnych: Elżbieta Malinowska Majewska

Adres e-mail: e.majewska@zecstar.pl

b)    w sprawach merytorycznych: Mariusz Ciepielewski - Kierownik Wydziału Produkcji - zakres przedmiotu Zamówienia tel. 606 205 485 lub 41 274 87                                                                  Adres e-mail: m.ciepielewski@zecstar.pl

c)    Kontakt możliwy jest w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30

 

8.     Wymagania dotyczące wadium

8.1.        Zamawiający żąda wniesienia wadium od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie: w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).   

8.2.        Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

8.3.        Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- w pieniądzu,

– w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).

8.4.        Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246

8.5.        Dowód wpłaty wadium należy oznaczyć: „wadium dot. Remont kotła WRm12 nr1 na Ciepłowni C01 ul. Kościelna 100 w Starachowicach

8.6.        W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego.

8.7.        Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa.

 

9.     Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

9.1.     Składanie ofert

Miejsce składania ofert

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Ul. Na Szlakowisku 8 ; 27-200 Starachowice

Termin składania ofert

30.06.2020 r. godzina 13 00

9.1.01.        W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę po wyznaczonym terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zwróci przedmiotową ofertę na adres Wykonawcy.

9.2.     Otwarcie ofert

Miejsce otwarcia ofert

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Ul. Na Szlakowisku 8 ; 27-200 Starachowice

Termin otwarcia ofert

30.06.20120 r. godzina 13 15

9.2.01.        Otwarcie jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

 

10.   Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,
a jeżeli przypisanie wagi nie jest możliwe z obiektywnych przyczyn, Zamawiający wskazuje kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego
.

10.1.  W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty dla zadań zamówienia Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami.

Kryteria wyboru oferty: cena 100%

10.2.     Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferuje najniższa cenę.

 

15.   Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

15.1.     Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 3 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto umowy.

15.2.     Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:

a)      pieniądzu;

b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

c)      gwarancjach bankowych;

d)         gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)         poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).

15.3.     Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP.

15.4.     W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej odpowiednią kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, nr PKO BP 63 1020 2674 0000 2202 0001 6246, a dokument potwierdzający wpłatę (pokwitowanie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.

15.5.     Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.

15.6.     W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.

15.7.     Warunki i termin zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

 

16.    Informacje dodatkowe

 

Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

 

Specyfikacja:
Liczba odwiedzin: 165328